:: iklaneka ::

Tuesday, September 1, 2009

Rahsiaebiz Launch CD Logo & Fonts 2010

Hari ini masuk hari yang ke-11 puasa Ramadhan. Begitu asyik dan tenang dengan Ramadhan yang penuh makna. :-) Semasa buat preparation untuk kerja ofis, saya sempat surf web RahsiaEbiz.com. RahsiaEbiz launch satu produk digital baru iaitu : CD Logo & Fonts 2010. Tahniah Code7 di atas kejayaan menghasilkan produk digital yang ke-5 saya rasa. :-) Betulkan saya jika saya salah. Saya begitu kagum dengan kreativiti dan keterrerannya dalam dunia grafik. Saya pun suka grafik tapi tidaklah terlalu maniac.



Dari minisite yang beliau paparkan produk tersebut, saya telah buat satu kesimpulan bahawa CD ini memang patut dimiliki oleh semua designer, blogger, webmaster, newbie dalam IM dan semua genre masyarakat di negara kita. Banyak manfaat yang kita boleh perolehi daripada CD ini. Saya pula lebih suka simpannya sebagai koleksi. InsyaAllah, hari ini atau esok saya akan purchase CD ini.

Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai produk tersebut sila klik :

http://logo.rahsiaebiz.com/

Jangan lupa masukkan entri berkaitan dengan produk tersebut dalam web atau blog anda.

No comments:

 

Hakcipta Terpelihara PANDUANOSS 2009-2012. Sebarang pertanyaan sila emailkan ke : mamn85@gmail.com