:: iklaneka ::

Thursday, September 18, 2008

Develop web yang ada design cantik dan ada applications pakai Dreamweaver MX ?? Nak tak?

Salam w.b.t,

Selamat menjalani ibadah puasa dengan lancar dan ada kekesanannya pada diri masing-masing. InsyaAllah. Sejak kebelakangan ini makin banyak kerja yang perlu dilakukan dan dihayati. Kekadang saya tak sempat menjenguk blog ni. Sudah hampir sebulan saya tak jenguk sejak dari pertengahan bulan ogos lagi. Memang tak sempat.

Saya ada design satu website yang jual produk pemakanan kesihatan di alamat berikut : http://www.powerfullbody.com . Cuba anda surf web tu. InsyaAllah banyak info dan maklumat yang anda boleh perolehi. Kalau ada kelapangan wang/duit bolehlah tempah produk tersebut. Murah dan berkesan ! Percayalah saya. InsyaAllah ada kesannya pada badan anda.

Oklah, apa2 hal pun saya bagitahu yang saya tak jadi nak tulis buku MyHOTTIPs sebab ada banyak masalah yang timbul terutama dari segi marketing, sales dan fight. Banyak persaingan. Sekarang dah ramai penulis yang menulis buku mengenai Windows. Manakala Windows XP dah dikira sebagai lapuk dan ketinggalan zaman kerana sekarang orang dok kejar-kejar windows vista.

Buat masa ini saya nak tumpu tulis buku yang bertajuk "DESIGN WEB dengan NVU & DEVELOP WEB APLIKASI dengan DREAMWEAVER".

4 comments:

Anonymous said...

Ye ke? Bolehlah nak cuba visit2 blog ni. Mana tahu ada info dan maklumat yang berguna untuk saya. InsyaAllah.

Unknown said...

nanti klu dah siap bg tau, aku pun tengah dok nak cari info lg

FARABI said...

Ok. anytime. InsyaAllah kalu dah siap aku bagitahu.

Anonymous said...

ya ke ,,mcm tak caya jer

 

Hakcipta Terpelihara PANDUANOSS 2009-2012. Sebarang pertanyaan sila emailkan ke : mamn85@gmail.com